MS_Kap.png AFTENKAPSEJLADS

Til aftenkapsejladserne - også kaldet onsdagsbanen - mødes du med andre klubmedlemmer til en hyggelig dyst om hvem der kommer først ! Efter sejladsen mødes vi i Klubhuset til en bid brød og en hyggelig snak med de andre deltagere.

Vi sejler aftenkapsejlads hver onsdag ca. 20 gange pr sæson - fordelt på en serie i foråret og en serie i efteråret. De sidste gange i efteråret sejles lørdag formiddag i stedet.

Sejladsen foregår få hundrede meter udenfor havnen og giver den ugentlige træning som gør dig bedre til at håndtere din båd.

Efter kapsejladserne mødes kombattanterne i
klubhuset til aftersailing: hygge, en bid mad og måske en fadøl...

Hvis du ikke har sejlet kapsejlads, hjælper vi dig gerne i gang.

Hvis du gerne vil være fast gast på onsdagsbanen, kan vi evt. hjælpe med at formidle kontakten til de deltagende både.

Kontakt Peter Meldgaard på tlf. 5137 0196, hvis du har behov for hjælp til at komme i gang.

Mere information og tilmelding her:
  >> læs om sæson 2024